poniedziałek, 18 maja 2020

wtorek, 19 maja


Dobry humorek mamy, więc wtorek kwiatowy zaczynamy.

Człowiek rozwija się wtedy, kiedy się uczy. Nabywa nowe umiejętności i wiedzę. My również dziś będziemy się rozwijać. W programie zajęć mamy:
  • stworzenie kompozycji kwiatowych na komputerze,  
  • bliższe poznanie pracy ogrodnika i florysty,
  • wykonanie kwiatowej girlandy,
  • doskonalenie umiejętności zapisywania, odczytywania i porządkowania liczb sześciocyfrowych,
  • ćwiczenia w tworzeniu i dobieraniu wyrazów przeciwnych do podanych.

Propozycja na wychowanie fizyczne.


I jeszcze  moje życzenia dla Was.





Wychowawczyni
Temat: Tworzymy kompozycje kwiatowe.  



Zadanie 1

Zaczniemy dziś od matematyki. Pamiętajcie, że bez matematyki ani rusz w różnych dziedzinach życia.  Wykonaj zadania w ćwiczeniach matematycznych s. 24-25.


Zadanie 2

Czy wyobrażacie sobie świat bez kwiatów? Bo ja nie. Porozmawiajcie z domownikami o kwiatach. Zapytajcie, jakie są ich ulubione kwiaty. Wspólnie obejrzyjcie prezentację o mowie kwiatów.


Zadanie 3

Przeczytaj  informację  o pracy ogrodnika w podręczniku s. 49 i  o kompozycjach kwiatowych  s. 54-55.  Stwórz swoją kompozycję dla mamy. Wprawdzie Dzień Matki dopiero za tydzień, ale mama zasługuje na kwiaty każdego dnia.



Zadanie 4

Powyższy rysunek przedstawia smutną i wesołą minkę. Smutna i wesoła to wyrazy przeciwstawne, czyli antonimy.


Nazwij obrazki, a następnie wykonaj zadania interaktywne i zadania, które otrzymasz pocztą elektroniczną.






Zadanie 5




Wykonaj jedną z dwóch zaproponowanych girland kwiatowych. Możesz też zrealizować własne, kreatywne pomysły. Czekam na zdjęcia Waszych prac.

Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
  • Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
  • Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku. 
  • Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz