Dobry humorek mamy, więc wtorek
kwiatowy zaczynamy.
Człowiek
rozwija się wtedy, kiedy się uczy. Nabywa nowe umiejętności i wiedzę. My
również dziś będziemy się rozwijać. W programie zajęć mamy:
- stworzenie kompozycji kwiatowych na komputerze,
- bliższe poznanie pracy ogrodnika i florysty,
- wykonanie kwiatowej girlandy,
- doskonalenie umiejętności zapisywania, odczytywania i porządkowania liczb sześciocyfrowych,
- ćwiczenia w tworzeniu i dobieraniu wyrazów przeciwnych do podanych.
Propozycja
na wychowanie fizyczne.
I jeszcze moje życzenia dla Was.
Wychowawczyni
Temat: Tworzymy
kompozycje kwiatowe.
Zadanie 1
Zaczniemy
dziś od matematyki. Pamiętajcie, że bez matematyki ani rusz w różnych
dziedzinach życia. Wykonaj zadania w
ćwiczeniach matematycznych s. 24-25.
Zadanie 2
Czy
wyobrażacie sobie świat bez kwiatów? Bo ja nie. Porozmawiajcie z domownikami o
kwiatach. Zapytajcie, jakie są ich ulubione kwiaty. Wspólnie obejrzyjcie
prezentację o mowie kwiatów.
Zadanie 3
Przeczytaj informację
o pracy ogrodnika w podręczniku s. 49 i o kompozycjach kwiatowych s. 54-55.
Stwórz swoją kompozycję dla mamy. Wprawdzie Dzień Matki dopiero za
tydzień, ale mama zasługuje na kwiaty każdego dnia.
Zadanie 4
Powyższy rysunek
przedstawia smutną i wesołą minkę. Smutna
i wesoła to wyrazy przeciwstawne,
czyli antonimy.
Nazwij obrazki, a następnie wykonaj zadania
interaktywne i zadania, które otrzymasz pocztą elektroniczną.
Zadanie 5
Wykonaj jedną
z dwóch zaproponowanych girland kwiatowych. Możesz też zrealizować własne,
kreatywne pomysły. Czekam na zdjęcia Waszych prac.
Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
- Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
- Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku.
- Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz