W czwartek
się spotykamy i kolejną podróż zaczynamy. 
Jest takie powiedzenie, że podróże kształcą. Ja zgadzam się z nim w
pełni i zabieram Was w podróż po Europie. 
Nie
zwlekajmy i ruszajmy. Co nas czeka w czasie drogi, czyli jakie cele chcemy dziś
osiągnąć?
- Poznanie
pochodzenia nazwy Europa.
- Rozwinięcie zdań.
- Zapoznanie z historią, współczesnością i symbolami Unii Europejskiej
- Wykonanie zadań dotyczących obliczeń pieniężnych.
Życzę powodzenia w
pracy i ciekawych wrażeń.
Wychowawczyni
Temat:  W Europie. 
Zadanie 1
Polska leży
w Europie tak jak wiele innych państw. Duża część z nich należy do porozumienia
zwanego  Unią Europejską. Obejrzyj dwa
filmy i przeczytaj informacje z 
podręcznika s. 42-43. 
Wypisz w
zeszycie do języka polskiego nazwy dziesięciu państw leżących w Europie w
kolejności alfabetycznej. 
Zadania 2
W czasie podróży potrzebne są pieniądze. Przypomnij sobie
wiadomości na temat obliczeń pieniężnych (podręcznik s. 121) i wykonaj zadania
w ćwiczeniach s. 18-19 oraz test zamieszczony w linku. 
Zadania 4
Teraz podróż po stolicach państw europejskich (oczywiście podróż wirtualna).
Mam
nadzieję, że nie zmęczyliście się bardzo w czasie podróży, bo czekają  na Was jeszcze zadania. Obejrzyjcie dwie
krótkie lekcje dotyczące rozwijania zdań i wykonajcie zadania, które są tam
zamieszczone (zeszyt do języka polskiego). 
Zadanie 5
Na
zakończenie historia o Europie. Skąd pochodzi nazwa naszego kontynentu?
Przeczytaj tekst w podręczniku na s. 41 i wykonaj zadanie interaktywne.
Witajcie!
Na dzisiejszej lekcji utrwalisz określanie pełnych godzin.
Nauczysz się odczytywać niepełne godziny, pytać o godzinę i odpowiadać na pytania o godzinę. 
Słuchaj i powtarzaj zdania (kilkakrotnie).
Zapisz w zeszycie 10 (lub więcej) zdań z nagrania. Zapamiętaj poznane zwroty.
Zagraj i sprawdź, czy znasz angielskie godziny.
Nie musisz przesyłać zapisanych zdań.  Jeżeli jeszcze nie wysłałeś poprzedniej pracy, czekam na zadanie do piątku, czyli 15 maja.
Miłej pracy!
A.S.
Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
- Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
- Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku.
- Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
- Zbieranie nakrętek, które posłużą do wykonania obrazu.
Przypominam, że do 15 maja macie
wykonać obraz  z nakrętek. Otrzymałam do
tej pory tylko kilka prac.
Galeria prac klasy III
Wasze prace ukażą się w galerii jeszcze dziś, ale trochę później. 
 






 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz