środa, 13 maja 2020

czwartek, 14 maja



W czwartek się spotykamy i kolejną podróż zaczynamy.  Jest takie powiedzenie, że podróże kształcą. Ja zgadzam się z nim w pełni i zabieram Was w podróż po Europie.
Nie zwlekajmy i ruszajmy. Co nas czeka w czasie drogi, czyli jakie cele chcemy dziś osiągnąć?
  • Poznanie pochodzenia nazwy Europa.
  • Rozwinięcie zdań.
  • Zapoznanie z historią, współczesnością i symbolami Unii Europejskiej

  • Wykonanie zadań dotyczących obliczeń pieniężnych.

Życzę powodzenia w pracy i ciekawych wrażeń.

Wychowawczyni
Temat:  W Europie.

Zadanie 1

Polska leży w Europie tak jak wiele innych państw. Duża część z nich należy do porozumienia zwanego  Unią Europejską. Obejrzyj dwa filmy i przeczytaj informacje z  podręcznika s. 42-43.






Wypisz w zeszycie do języka polskiego nazwy dziesięciu państw leżących w Europie w kolejności alfabetycznej.

Zadania 2

W czasie podróży potrzebne są pieniądze. Przypomnij sobie wiadomości na temat obliczeń pieniężnych (podręcznik s. 121) i wykonaj zadania w ćwiczeniach s. 18-19 oraz test zamieszczony w linku.




Zadania 4

Teraz podróż po stolicach państw europejskich (oczywiście podróż wirtualna).


Mam nadzieję, że nie zmęczyliście się bardzo w czasie podróży, bo czekają  na Was jeszcze zadania. Obejrzyjcie dwie krótkie lekcje dotyczące rozwijania zdań i wykonajcie zadania, które są tam zamieszczone (zeszyt do języka polskiego). 






Zadanie 5

Na zakończenie historia o Europie. Skąd pochodzi nazwa naszego kontynentu? Przeczytaj tekst w podręczniku na s. 41 i wykonaj zadanie interaktywne.


Witajcie!

Na dzisiejszej lekcji utrwalisz określanie pełnych godzin.
Nauczysz się odczytywać niepełne godziny, pytać o godzinę i odpowiadać na pytania o godzinę. 

Słuchaj i powtarzaj zdania (kilkakrotnie).


Zapisz w zeszycie 10 (lub więcej) zdań z nagrania. Zapamiętaj poznane zwroty.
Zagraj i sprawdź, czy znasz angielskie godziny.


Nie musisz przesyłać zapisanych zdań.  Jeżeli jeszcze nie wysłałeś poprzedniej pracy, czekam na zadanie do piątku, czyli 15 maja.
Miłej pracy!
A.S.



Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
  • Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
  • Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku. 
  • Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
  • Zbieranie nakrętek, które posłużą do wykonania obrazu.

Przypominam, że do 15 maja macie wykonać obraz  z nakrętek. Otrzymałam do tej pory tylko kilka prac.

Galeria prac klasy III


Wasze prace ukażą się w galerii jeszcze dziś, ale trochę później. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz