niedziela, 24 maja 2020

poniedziałek, 25 maja





Witam Was serdecznie. Pozostajemy w kręgu tematyki Dnia Matki. Będziemy kontynuować przygotowania to tego wyjątkowego święta.

Cele na dziś:
  • przypomnienie wiadomości o przymiotniku,
  • opisanie mamy,
  • wykonanie niespodzianki dla mamy,
  • rozwiązanie zadań tekstowych.

Do pracy  się bierzemy, cennego czasu nie marnujemy. Powodzenia!

Wychowawczyni
Temat: Przygotowujemy się do Dnia Matki.

Zadanie 1

Dla każdego dziecka jego mama jest najlepsza na świecie. A jakie jeszcze przymiotniki określają  Twoją  mamę?


 Przyjrzyj się swojej mamie i wypisz na kartce jak najwięcej przymiotników opisujących ją zewnętrznie, jej cechy charakteru i usposobienie.

Zadanie 2

Obejrzyj prezentację i przypomnij sobie, jak napisać opis postaci. Następnie opisz swoją mamę (na kartce lub na komputerze). Wyślij mi swoją pracę do sprawdzenia.




Zadanie 3

Przeczytaj list od Hani zatytułowany „Nieudane święto”. Porozmawiaj na jego temat z kimś z domowników. 



Zadanie 4

Wykonaj zadania dotyczące Dnia Matki w ćwiczeniach matematycznych s. 32-33.


Kontynuuj pracę przy wykonaniu NIESPODZIANKI DLA MAMY! Dzień Matki- już jutro!  


Kliknij, aby otworzyć link.


Hello students!
TIME TO IT!
Utrwalisz nazwy produktów spożywczych.
Użyjesz zwrotów: I like. I don’t like dla wyrażenia swoich upodobań kulinarnych.
Słuchaj i powtarzaj nazwy produktów spożywczych. W podręczniku znajdziesz je na s. 72 – 73.
Wykonaj ćwiczenie 4 s.73. (ex.4 p.73).  Wysłuchaj  nagrania „What’s their favourite food?” ( Co jest ich ulubionym jedzeniem?) Dopasuj imiona do odpowiednich wypowiedzi. Zapisz w zeszycie.
Obejrzyj historyjkę. Zwrot „Can I have some… , please? oznacza: „Czy mogę prosić …?
„Here you are.” (Proszę; bardzo proszę)
I like (Lubię)
I don’t like (Nie lubię)
Zapisz w zeszycie 2 zdania o produktach, które lubisz i tych, których nie lubisz. Korzystaj z poznanego słownictwa.  Możesz też znaleźć wyrazy w słowniku :
Zdania rozpocznij od:
 I like ……… .  
I don’t like ………….. .
Have a nice work! ☺
A.S.






Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!

  • Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
  • Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku. 
  • Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
  • Hodowla słonecznika i uzupełnianie tabeli. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz