Witam Was serdecznie. Pozostajemy
w kręgu tematyki Dnia Matki. Będziemy kontynuować przygotowania to tego
wyjątkowego święta. 
Cele na
dziś:
- przypomnienie wiadomości o przymiotniku,
- opisanie mamy,
- wykonanie niespodzianki dla mamy,
- rozwiązanie zadań tekstowych.
Do pracy  się bierzemy, cennego czasu nie marnujemy.
Powodzenia!
Wychowawczyni
Temat:
Przygotowujemy się do Dnia Matki. 
Zadanie 1
Dla każdego
dziecka jego mama jest najlepsza na świecie. A jakie jeszcze przymiotniki
określają  Twoją  mamę? 
 Przyjrzyj się swojej mamie i wypisz na kartce
jak najwięcej przymiotników opisujących ją zewnętrznie, jej cechy charakteru i
usposobienie. 
Zadanie 2
Obejrzyj
prezentację i przypomnij sobie, jak napisać opis postaci. Następnie opisz swoją
mamę (na kartce lub na komputerze). Wyślij mi swoją pracę do sprawdzenia. 
Zadanie 3
Przeczytaj
list od Hani zatytułowany „Nieudane święto”. Porozmawiaj na jego temat z kimś z
domowników. 
Zadanie 4
Wykonaj
zadania dotyczące Dnia Matki w ćwiczeniach matematycznych s. 32-33. 
Kontynuuj pracę przy wykonaniu NIESPODZIANKI DLA MAMY! Dzień Matki- już jutro!  
Kliknij, aby otworzyć link.
Hello students!
TIME TO IT!
Utrwalisz nazwy produktów spożywczych.
Użyjesz zwrotów: I like. I don’t like dla wyrażenia swoich upodobań kulinarnych.
Słuchaj i powtarzaj nazwy produktów spożywczych. W podręczniku znajdziesz je na s. 72 – 73.
Wykonaj ćwiczenie 4 s.73. (ex.4 p.73).  Wysłuchaj  nagrania „What’s their favourite food?” ( Co jest ich ulubionym jedzeniem?) Dopasuj imiona do odpowiednich wypowiedzi. Zapisz w zeszycie.
Obejrzyj historyjkę. Zwrot „Can I have some… , please? oznacza: „Czy mogę prosić …?
„Here you are.” (Proszę; bardzo proszę)
I like (Lubię)
I don’t like (Nie lubię)
Zapisz w zeszycie 2 zdania o produktach, które lubisz i tych, których nie lubisz. Korzystaj z poznanego słownictwa.  Możesz też znaleźć wyrazy w słowniku :
Zdania rozpocznij od:
 I like ……… .  
I don’t like ………….. .
Have a nice work! ☺
A.S.
Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
- Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
- Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku.
- Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
- Hodowla słonecznika i uzupełnianie tabeli.
 







 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz