Witam Was serdecznie. Pozostajemy
w kręgu tematyki Dnia Matki. Będziemy kontynuować przygotowania to tego
wyjątkowego święta.
Cele na
dziś:
- przypomnienie wiadomości o przymiotniku,
- opisanie mamy,
- wykonanie niespodzianki dla mamy,
- rozwiązanie zadań tekstowych.
Do pracy się bierzemy, cennego czasu nie marnujemy.
Powodzenia!
Wychowawczyni
Temat:
Przygotowujemy się do Dnia Matki.
Zadanie 1
Dla każdego
dziecka jego mama jest najlepsza na świecie. A jakie jeszcze przymiotniki
określają Twoją mamę?
Przyjrzyj się swojej mamie i wypisz na kartce
jak najwięcej przymiotników opisujących ją zewnętrznie, jej cechy charakteru i
usposobienie.
Zadanie 2
Obejrzyj
prezentację i przypomnij sobie, jak napisać opis postaci. Następnie opisz swoją
mamę (na kartce lub na komputerze). Wyślij mi swoją pracę do sprawdzenia.
Zadanie 3
Przeczytaj
list od Hani zatytułowany „Nieudane święto”. Porozmawiaj na jego temat z kimś z
domowników.
Zadanie 4
Wykonaj
zadania dotyczące Dnia Matki w ćwiczeniach matematycznych s. 32-33.
Kontynuuj pracę przy wykonaniu NIESPODZIANKI DLA MAMY! Dzień Matki- już jutro!
Kliknij, aby otworzyć link.
Hello students!
TIME TO IT!
Utrwalisz nazwy produktów spożywczych.
Użyjesz zwrotów: I like. I don’t like dla wyrażenia swoich upodobań kulinarnych.
Słuchaj i powtarzaj nazwy produktów spożywczych. W podręczniku znajdziesz je na s. 72 – 73.
Wykonaj ćwiczenie 4 s.73. (ex.4 p.73). Wysłuchaj nagrania „What’s their favourite food?” ( Co jest ich ulubionym jedzeniem?) Dopasuj imiona do odpowiednich wypowiedzi. Zapisz w zeszycie.
Obejrzyj historyjkę. Zwrot „Can I have some… , please? oznacza: „Czy mogę prosić …?
„Here you are.” (Proszę; bardzo proszę)
I like (Lubię)
I don’t like (Nie lubię)
Zapisz w zeszycie 2 zdania o produktach, które lubisz i tych, których nie lubisz. Korzystaj z poznanego słownictwa. Możesz też znaleźć wyrazy w słowniku :
Zdania rozpocznij od:
I like ……… .
I don’t like ………….. .
Have a nice work! ☺
A.S.
Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
- Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
- Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku.
- Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
- Hodowla słonecznika i uzupełnianie tabeli.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz