środa, 1 kwietnia 2020

czwartek, 2 kwietnia


Dzień dobry, dzielni Tropiciele! Zaczynamy już  szesnasty dzień pracy zdalnej. Przez kilka kolejnych zajęć będziemy rozmawiać o emocjach. Wiem, że trudno jest o nich mówić, a jest to bardzo ważna umiejętność dla każdego z nas. Oprócz uczuć zajmiemy się też ortografią i działaniami na liczbach wielocyfrowych.
Zapraszam Was do pracy. Nie bójcie się nowych wyzwań. Życzę Wam samych przyjemnych doznań.

Temat: Nasze uczucia i emocje.

Zadanie ruchowe na cały dzień

Co pół godziny włącz nagranie piosenki i poćwicz w jej rytmie.






Zadanie 1

Przeczytaj list Henia (podręcznik s.72-73). Porozmawiaj z kimś na temat jego treści. Możesz wykorzystać poniższe pytania.

Z czyjego powodu złościł się Henio?
Jakie uczucie kryło się za złością Henia?
Co poprawiło humor Heniowi?


Zadanie 2


Pokaż innej osobie różne uczucia.  Niech odgadnie, jakie uczucie  pokazujesz. Potem zamieńcie się rolami.


Zadanie 3

Przeczytaj zagadki (podręcznik s. 74-75). Wykonaj  ćwiczenie 1 na s. 75.  Przy każdym rozwiązaniu możesz dorysować odpowiednią minę.



Zadanie 4

Przerysuj i uzupełnij poniższą tabelkę wg wzoru  (zeszyt do matematyki).


Wyraz
Liczba liter
Liczba liter +10
Liczba liter +100
Liczba liter +1000
zdumienie
9
9+10=19
9+100=109
9+1000=1009
strach
szczęście
złość
duma
nadzieja


Zadanie 5

Wybierz i wykonaj kilka zadań w ćwiczeniach matematycznych ze s.34-35 (nie mniej niż 4).



Zadanie 6

Posłuchaj piosenki. Weź dwie kredki: czarną i różową. Na kartce z bloku wypisz nazwy emocji, o których mówi piosenka (pisz dobrze widoczne litery). Zdecyduj, którym kolorem kredki zapiszesz dane uczucie.  Dopisz również nazwy emocji zapisane w zeszycie (zadanie 3). Jeśli możesz, wyślij mi zdjęcie swojej pracy.



Zadanie 7


Obejrzyj przedstawienie. Napisz w swoim dzienniku pokładowym kilka zdań na temat uczuć i emocji, które towarzyszyły Ci w dniu dzisiejszym. 
Tropicielu, pamiętaj o:

Ø  codziennym czytaniu książek (30 min.),
Ø   ćwiczeniach ruchowych,
Ø   prowadzeniu dziennika pokładowego (do 8 kwietnia),
Ø  wykonywaniu makiety (do 12 kwietnia),

Ø  notowaniu temperatury (do 8 kwietnia). 


ANGIELSKI


Witajcie trzecioklasiści!

Mam nadzieję, że nauczyliście się słówek omawianych na ostatnich zajęciach. Dzisiaj zajmiemy się nazywaniem ubrań:

Clothes in English

Powtórzcie  za lektorem kilka razy nowe wyrazy. Na końcu filmiku jest  test wiedzy. Sprawdźcie, czy wszystkie wyrazy zapamiętaliście.
Link do dzisiejszej lekcji:

Moi drodzy, dziękuję Wam za przesyłanie prac domowych. Czekam na kolejne J
Pozdrawiam:)


Pani Agnieszka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz