Zapraszam Was do pracy. Nie bójcie
się nowych wyzwań. Życzę Wam samych przyjemnych doznań.
Temat:
Nasze uczucia i emocje.
Zadanie ruchowe na cały dzień
Co pół
godziny włącz nagranie piosenki i poćwicz w jej rytmie. 
Zadanie 1
Przeczytaj
list Henia (podręcznik s.72-73). Porozmawiaj z kimś na temat jego treści.
Możesz wykorzystać poniższe pytania. 
Z czyjego powodu
złościł się Henio?
Jakie
uczucie kryło się za złością Henia?
Pokaż innej
osobie różne uczucia.  Niech odgadnie,
jakie uczucie  pokazujesz. Potem zamieńcie
się rolami. 
Zadanie 3
Przeczytaj
zagadki (podręcznik s. 74-75). Wykonaj  ćwiczenie 1 na s. 75.  Przy każdym
rozwiązaniu możesz dorysować odpowiednią minę. 
Zadanie 4
Przerysuj i
uzupełnij poniższą tabelkę wg wzoru  (zeszyt do matematyki).
| 
Wyraz | 
Liczba liter | 
Liczba liter +10 | 
Liczba liter +100 | 
Liczba liter +1000 | 
| 
zdumienie | 
9 | 
9+10=19 | 
9+100=109 | 
9+1000=1009 | 
| 
strach | ||||
| 
szczęście | ||||
| 
złość | ||||
| 
duma | ||||
| 
nadzieja | 
Zadanie 5
Wybierz i wykonaj
kilka zadań w ćwiczeniach matematycznych ze s.34-35 (nie mniej niż 4).
Zadanie 6
Posłuchaj piosenki. Weź dwie kredki: czarną i różową. Na kartce z bloku wypisz nazwy emocji, o których mówi piosenka (pisz dobrze widoczne litery). Zdecyduj, którym kolorem kredki zapiszesz dane uczucie. Dopisz również nazwy emocji zapisane w zeszycie (zadanie 3). Jeśli możesz, wyślij mi zdjęcie swojej pracy.
Zadanie 6
Posłuchaj piosenki. Weź dwie kredki: czarną i różową. Na kartce z bloku wypisz nazwy emocji, o których mówi piosenka (pisz dobrze widoczne litery). Zdecyduj, którym kolorem kredki zapiszesz dane uczucie. Dopisz również nazwy emocji zapisane w zeszycie (zadanie 3). Jeśli możesz, wyślij mi zdjęcie swojej pracy.
Zadanie 7
Obejrzyj
przedstawienie. Napisz w swoim dzienniku pokładowym kilka zdań na temat uczuć i emocji, które towarzyszyły Ci w dniu dzisiejszym. 
Tropicielu, pamiętaj o:
Ø  codziennym czytaniu książek (30 min.),
Ø   ćwiczeniach ruchowych,
Ø   prowadzeniu dziennika pokładowego (do 8 kwietnia),
Ø  wykonywaniu makiety (do 12 kwietnia),
Ø  notowaniu temperatury (do 8 kwietnia). 
ANGIELSKI
Witajcie
trzecioklasiści!
Mam nadzieję, że nauczyliście się słówek omawianych na
ostatnich zajęciach. Dzisiaj zajmiemy się nazywaniem ubrań:
Clothes in English
Powtórzcie  za
lektorem kilka razy nowe wyrazy. Na końcu filmiku jest  test wiedzy. Sprawdźcie, czy wszystkie wyrazy
zapamiętaliście.
Link do dzisiejszej lekcji:
Moi drodzy, dziękuję Wam za przesyłanie prac domowych.
Czekam na kolejne J
Pozdrawiam:)
Pani Agnieszka
 




 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz