Dzień dobry,
jak Wasze samopoczucie?  Mam nadzieję, że
macie jeszcze chęci i zapał do nauki zdalnej. 
Na wstępie chcę podziękować tym z Was, którzy systematycznie kontaktują
się ze mną,  przesyłają mi zdjęcia swoich
prac i różne wiadomości. Prowadzę ewidencję Waszej pracy i mam nadzieję, że
będę mogła wyróżnić te osoby, które nie poddają się, pokonują swoje słabości i
pracują wytrwale. Zachęcam innych do brania przykładu z pracowitych
pszczółek. Dziękuję za śliczne, wyjątkowe pisanki: Czarkowi, Szymonowi
Sejbukowi,  Mikołajowi, Mai, Pawłowi,
Oli, Dominikowi, Adasiowi, Szymonowi Paczkowskiemu, Jankowi i Łukaszowi.
 Nasz
dzisiejszy temat nawiązuje do dnia, 
który był obchodzony 14 kwietnia, czyli Dzień Patrzenia się w Niebo. Lubicie
patrzeć się w niebo?  Myślę, że większość
z Was odpowiedziała twierdząco. Ale nie cały czas będziemy bujać w obłokach*. Co będzisz dziś robiła/ robił?
- Poznasz chłopca noszącego imię Dyzio.
- Nauczysz się wiersza na pamięć.
- Napiszesz kilkuzdaniową wypowiedź na podany temat.
- Narysujesz obraz zainspirowany muzyką.
- Wykonasz wykreślankę. .
- Poznasz nazwy chmur.
Po raz kolejny zachęcam Was do
samodzielności w pracy. Kontaktujcie się ze mną, jeśli czegoś nie rozumiecie.
Wychowawczyni
*myśleć o
rzeczach nierealnych, tracić  kontakt z rzeczywistością.
Temat: Razem z Dyziem patrzymy na niebo. 
Zadanie 1
Posłuchaj nagrania
wiersza Juliana Tuwima pt. „Dyzio Marzyciel”.
Zadanie 2
Naucz się
wiersza na pamięć. Pocztą elektroniczną otrzymasz jego  tekst. Przygotuj inscenizację
wiersza i zaprezentuj ją domownikom. 
Zadanie 3
Wyjdź na
podwórko, popatrz przez kilka minut na niebo.  Następnie wróć do domu i napisz w zeszycie do
języka polskiego  lub na komputerze*
kilkuzdaniową (4-6 zdań) wypowiedź na temat „ Co zobaczyłam/zobaczyłem
na niebie?”.  
*Osoby, które napiszą wypowiedź na komputerze,  wysyłają je na pocztę elektroniczną.
Zadanie 4 
Obejrzyj
prezentację. Wynotuj w zeszycie do języka polskiego nazwy chmur. 
Zadanie 5
Utrwal  nazwy rodzajów chmur. Zrób wykreślankę. 
Zadanie 6
Przygotuj przybory
do malowania. Mogą to być farby, kredki ołówkowe lub pastelowe. Wysłuchaj
nagrania, a następnie namaluj obraz do wysłuchanej muzyki i nadaj mu tytuł. Prześlij mi zdjęcie
swojej pracy. 
Zadania
długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
- Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
- Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku.
- Wykonanie kartki z kalendarza na każdy dzień według podanego wzoru (poczta elektroniczna).
Witajcie!
Zadania na dzisiejszy dzień:
Nauczysz się piosenki : „ It’s a Windy Day in London Town”.
Utrwalisz słownictwo związane z pogodą.
Słowa piosenki znajdziesz w swoim podręczniku na 60 stronie. 
Tutaj zaś masz link do piosenki: 
Znaczenie słów już powinieneś znać z poprzednich zajęć o pogodzie. Jeżeli nie pamiętasz, zajrzyj do podręcznika.
Zaśpiewaj piosenkę kilka razy, postaraj się zapamiętać słowa tej piosenki. 
Wykonaj polecenie 2 na stronie 60. Przepisz zdania z wybranymi wyrazami do zeszytu.
Miłej pracy:)
A.S. 
 






 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz