Kolejny tydzień pracy przed nami. Już
niedługo wakacje. Bardzo proszę o mobilizację na te ostatnie dni nauki. W poprzednim tygodniu niezbyt dobrze wyglądało odsyłanie zadań, ale mam nadzieję, że
wynikało to z przygotowań do I Komunii Świętej i w tym tygodniu sytuacja się
poprawi. Bardzo mało osób wysłało mi pracę plastyczną z czwartku. Proszę o
uzupełnienie.
Dziś będziemy kontynuować tematykę
wakacyjną.
Cele:
- nauczysz się wiersza na pamięć,
- wyszukasz i napiszesz rymy,
- utrwalisz pisownię wyrazów ze spółgłoskami miękkimi,
- utrwalisz wiadomości na temat figur geometrycznych,
- wykonasz kolejne zadania z testu kompetencji.
Do pracy, Tropicielki i Tropiciele!
Już niedługo będziecie w klasie czwartej. Powodzenia!
Wychowawczyni
Temat: Niedługo wakacje.
Zadanie
1
Wykonaj dalszą część testu kompetencji
trzecioklasisty. Pamiętaj, o zasadach pracy.
Zadanie
2
Przeczytaj wiersz Elżbiety
Zechenter-Spławińskiej pt. „Znów wakacje”
w podręczniku s. 74 oraz wiersze, które otrzymasz pocztą elektroniczną. Wybierz
sobie jeden z nich i naucz się go na pamięć. Poproś rodziców o nagranie
recytacji i wysłanie go do mnie.
Zadanie
3
A teraz troszkę porymujemy. Co to jest
rym?
Wypisz w zeszycie do języka polskiego rymy z wiersza, którego
uczyłaś/uczyłeś się na pamięć, a następnie wykonaj zadanie interaktywne. Uwaga! Ostatnie zadanie jest
przewidziane dla uczniów klasy 4, ale myślę, że niektórzy z Was podejmą
wyzwanie i zrobią je.
Zadanie
4
Powtórka z
ortografii. Przypomnij sobie wiadomości dotyczące pisowni wyrazów ze
spółgłoskami miękkimi, a następnie wykonaj zadania interaktywne.
Zadanie
5
Na poniższej planszy są przedstawione
figury geometryczne, które często
widzimy wokół siebie. Myślę, że każdy z Was je dobrze zna. Rozejrzyj się w
swoim domu i zrób w zeszycie do matematyki listę przedmiotów, które mają kształt tych figur.
Wzór:
koło- podkładka pod kubek, nakrętka od
słoika,
Następnie wykonaj zadania w
ćwiczeniach matematycznych s. 42-43.
Witajcie!
WILD ANIMALS
Poznasz nazwy dzikich zwierząt.
Utrwalisz nazwy w ćwiczeniach interaktywnych.
Obejrzyj dwa filmy. Zapisz poznane nowe wyrazy do
zeszytu. Powtórz kilka razy słuchanie, aby zapamiętać jak najwięcej wyrazów.
Rozwiąż zadania interaktywne:
Miłej pracy ☺
A.S.
Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
- Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
- Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku.
- Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
- Hodowla słonecznika i uzupełnianie tabeli.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz