niedziela, 7 czerwca 2020

poniedziałek, 8 czerwca



Kolejny tydzień pracy przed nami. Już niedługo wakacje. Bardzo proszę o mobilizację na te ostatnie dni nauki. W poprzednim tygodniu niezbyt dobrze wyglądało odsyłanie zadań, ale mam nadzieję, że wynikało to z przygotowań do I Komunii Świętej i w tym tygodniu sytuacja się poprawi. Bardzo mało osób wysłało mi pracę plastyczną z czwartku. Proszę o uzupełnienie.
Dziś będziemy kontynuować tematykę wakacyjną. 
Cele:
  • nauczysz się wiersza na pamięć,
  • wyszukasz i napiszesz rymy,
  • utrwalisz pisownię wyrazów ze spółgłoskami miękkimi,
  • utrwalisz wiadomości na temat figur geometrycznych,
  • wykonasz kolejne zadania z testu kompetencji.

Do pracy, Tropicielki i Tropiciele! Już niedługo będziecie w klasie czwartej. Powodzenia!
Wychowawczyni

Temat: Niedługo wakacje.

Zadanie 1

Wykonaj dalszą część testu kompetencji trzecioklasisty. Pamiętaj, o zasadach pracy.

Zadanie 2

Przeczytaj wiersz Elżbiety Zechenter-Spławińskiej pt. „Znów wakacje” w podręczniku s. 74 oraz wiersze, które otrzymasz pocztą elektroniczną. Wybierz sobie jeden z nich i naucz się go na pamięć. Poproś rodziców o nagranie recytacji i wysłanie go do mnie. 

Zadanie 3

A teraz troszkę porymujemy. Co to jest rym?


Wypisz w zeszycie do języka polskiego rymy z wiersza, którego uczyłaś/uczyłeś się na pamięć, a następnie wykonaj zadanie interaktywne. Uwaga! Ostatnie zadanie jest przewidziane dla uczniów klasy 4, ale myślę, że niektórzy z Was podejmą wyzwanie i zrobią je.








Zadanie 4

Powtórka z ortografii. Przypomnij sobie wiadomości dotyczące pisowni wyrazów ze spółgłoskami miękkimi, a następnie wykonaj zadania interaktywne. 










Zadanie 5

Na poniższej planszy są przedstawione figury geometryczne,  które często widzimy wokół siebie. Myślę, że każdy z Was je dobrze zna. Rozejrzyj się w swoim domu i zrób w zeszycie do matematyki listę przedmiotów, które mają kształt tych figur.
Wzór:
koło- podkładka pod kubek, nakrętka od słoika,


Następnie wykonaj zadania w ćwiczeniach matematycznych s. 42-43.







 Witajcie!

WILD ANIMALS
Poznasz nazwy  dzikich zwierząt.
Utrwalisz nazwy w ćwiczeniach interaktywnych.

Obejrzyj dwa filmy. Zapisz poznane nowe wyrazy do zeszytu. Powtórz kilka razy słuchanie, aby zapamiętać jak najwięcej wyrazów.



Rozwiąż zadania interaktywne:

Miłej pracy
A.S.
Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
  • Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
  • Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku. 
  • Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
  • Hodowla słonecznika i uzupełnianie tabeli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz