Dziś nie
będzie dużo zadań, bo wiem, że przygotowujecie się do bardzo ważnej
uroczystości. Żebyście się troszkę odprężyli, przygotowałam
dla Was zadania o znajomych smokach.
Cele:
- przeczytasz opowiadania o smokach,
- wykonasz dalsze zadania z testu kompetencji trzecioklasisty,
- utrwalisz wiadomości na temat typów krajobrazów,
- wykonasz pracę plastyczną na podany temat.
Zamiast życzeń.
Wychowawczyni
Temat:
Podróże smoków.
Zadanie 1
Wykonaj
kolejne zadania z testu kompetencji trzecioklasisty. Pracuj zgodnie z zasadami
z poprzednich dni. Powodzenia, Drodzy Uczniowie!
Zadanie 2
Przeczytaj
opowiadania: „Podróż Ksawerego”-
podręcznik s. 98, 99 i „Wspólny wyjazd” s. 104,105. Porozmawiaj na ich temat z kimś z domowników.
Zadanie 3
W czasie
wakacji ludzie wyjeżdżają w różne miejsca. Wędrują po górach, opalają się na
plaży, pływają w morzu lub jeziorze. Prezentacja i film przypomną Ci, jakie
krajobrazy możemy zobaczyć w Polsce.
Zadanie 4
Jaki
krajobraz chciałabyś/chciałbyś zobaczyć w czasie wakacji? Wykonaj pracę
plastyczną na ten temat. Zastosuj dowolną technikę plastyczną. Bądź
kreatywna/kreatywny w podejściu do tematu. Zrób zdjęcie pracy i wyślij do mnie
(najpóźniej w niedzielę 7 czerwca).
Zadanie 5
Dokończ
zadanie specjalne z dnia wczorajszego.
Hello students!
FEELINGS
Poznacie
dzisiaj kilka słów związanych z uczuciami i emocjami , oto one:
Happy –
szczęśliwy
Sad – smutny
Hungry –
głodny
Thirsty –
spragniony
Hot – gorący
Cold – zimny
Tired –
zmęczony
Sleepy –
śpiący
Surprised –
zaskoczony
Scared –
przerażony
Excited –
podekscytowany
Bored –
znudzony
Angry – zły
Shy –
nieśmiały
Worried –
zmartwiony
Niektóre są
Wam już znane, nauczcie się wszystkich słuchając i śpiewając poniższe piosenki:
Utrwalcie
swoją wiedzę w ćwiczeniach:
Have a nice
day!
A.S.
Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
- Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
- Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku.
- Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
- Hodowla słonecznika i uzupełnianie tabeli.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz