środa, 3 czerwca 2020

czwartek, 4 czerwca



Dziś nie będzie dużo zadań, bo wiem, że przygotowujecie się do bardzo ważnej uroczystości. Żebyście się troszkę odprężyli, przygotowałam dla Was zadania o znajomych smokach.

Cele:
  • przeczytasz opowiadania o smokach,
  • wykonasz dalsze zadania z testu kompetencji trzecioklasisty,
  • utrwalisz wiadomości na temat typów krajobrazów,
  • wykonasz pracę plastyczną na podany temat.


Zamiast życzeń.


Wychowawczyni
Temat: Podróże smoków.

Zadanie 1

Wykonaj kolejne zadania z testu kompetencji trzecioklasisty. Pracuj zgodnie z zasadami z poprzednich dni. Powodzenia, Drodzy Uczniowie!

Zadanie 2

Przeczytaj opowiadania: „Podróż Ksawerego”- podręcznik s. 98, 99 i „Wspólny wyjazd” s. 104,105. Porozmawiaj na ich temat z kimś z domowników. 


Zadanie 3

W czasie wakacji ludzie wyjeżdżają w różne miejsca. Wędrują po górach, opalają się na plaży, pływają w morzu lub jeziorze. Prezentacja i film przypomną Ci, jakie krajobrazy możemy zobaczyć w Polsce.




Zadanie 4

Jaki krajobraz chciałabyś/chciałbyś zobaczyć w czasie wakacji? Wykonaj pracę plastyczną na ten temat. Zastosuj dowolną technikę plastyczną. Bądź kreatywna/kreatywny w podejściu do tematu.  Zrób zdjęcie pracy i wyślij do mnie (najpóźniej w niedzielę 7 czerwca).




Zadanie 5

Dokończ zadanie specjalne z dnia wczorajszego.


  Hello students! 
               
 FEELINGS
Poznacie dzisiaj kilka słów związanych z uczuciami i emocjami , oto one:
Happy – szczęśliwy
Sad – smutny
Hungry – głodny
Thirsty – spragniony
Hot – gorący
Cold – zimny
Tired – zmęczony
Sleepy – śpiący
Surprised – zaskoczony
Scared – przerażony
Excited – podekscytowany
Bored – znudzony
Angry – zły
Shy – nieśmiały
Worried – zmartwiony

Niektóre są Wam już znane, nauczcie się wszystkich słuchając i śpiewając poniższe piosenki:




Utrwalcie swoją wiedzę w ćwiczeniach:




Have a nice day!

A.S.



Zadania długoterminowe dla Tropiciela i Tropicielki!
  • Codzienne czytanie książki (przynajmniej przez 30 minut).
  • Ćwiczenia ruchowe w domu lub na podwórku. 
  • Systematyczne utrwalanie tabliczki mnożenia.
  • Hodowla słonecznika i uzupełnianie tabeli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz