KLASA: III
PRZEDMIOT: edukacja techniczna, edukacja polonistyczna.
Zadanie 1.
TERMIN WYKONANIA ZADANIA: 12 kwietnia
SPOSÓB SPRAWDZENIA: rozmowa telefoniczna 
Kontynuuj wykonanie makiety „Kosmos”. Jeśli możesz,  porozmawiaj 
telefonicznie z na ten temat z  dwoma osobami z klasy. 
PRZEDMIOT: edukacja
polonistyczna i przyrodnicza 
TERMIN WYKONANIA
ZADANIA: 23 marca
SPOSÓB SPRAWDZENIA:  e mail lub zapis w zeszycie 
Przeczytaj w  „Podręczniku. Nowi Tropiciele”  na s. 32-33 informacje o różnych  rodzajach wód. Sformułuj do tego tekst kilka
pytań ( liczba pytań dla poszczególnych uczniów będzie różna i podam ją w SMS).
Nie rozpoczynaj pytań wyrazem: Czy…  
PRZEDMIOT: edukacja
polonistyczna 
TERMIN WYKONANIA
ZADANIA: 23  marca
SPOSÓB SPRAWDZENIA:  rozmowa telefoniczna lub e mail
Kontynuuj „zasiedlanie” planet (zadanie z piątku 20 marca). Dopisuj
kolejne wyrazy. Całość sprawdzę po powrocie do szkoły. 
Zad. 4
PRZEDMIOT: edukacja polonistyczna 
TERMIN WYKONANIA ZADANIA: 23 
marca
SPOSÓB SPRAWDZENIA:  zapis
w zeszycie
Wykonaj  ćw.1 na s.35 –
„Podręcznik. Nowi Tropiciele”
Zad. 3
PRZEDMIOT: edukacja matematyczna 
TERMIN WYKONANIA ZADANIA: 23 
marca
SPOSÓB SPRAWDZENIA:  zapis
w ćwiczeniach
Przed zawieszeniem zajęć w szkole uczyłeś się/uczyłaś się wykonywać
działania matematyczne nazywane w matematyce „Działaniami  na wyrażeniach dwumianowanych”. Są one
omówione w „Podręczniku. Nowi Tropiciele” na s.114-119. W ćwiczeniach są tematy
poświęcone tym działaniom. Część zadań już zrobiłeś/zrobiłaś. Wykonaj następne
od s. 10 do 17. Wybierz sobie kilka zadań do zrobienia. Tak, żeby nie zajęło Ci
to więcej niż 60 min. Po pół godzinie zrób sobie przerwę na ćwiczenia albo inny
relaks. 
Staraj się pracować samodzielnie.  Na pewno dasz radę,  jak uwierzysz w siebie! Pamiętaj, że rodzice
też kiedyś chodzili do szkoły i uczyli się, a teraz mają inne obowiązki.
Wykonuj zadania w tych godzinach, w których odbywają się zajęcia w szkole,
czyli w poniedziałek od 8.30 do 13. 05. Będę do Was dzwonić i sprawdzać
informacje wysyłane na e mail. 
 




 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz